blondabloggen

Alla inlägg den 2 mars 2015

Av Paulina💕 - 2 mars 2015 18:27


Hej allihopa!🍪 Idag är det måndag,
min dag var faktiskt rätt chill, inte alls som jag trodde😂 Jag trodde att jag skulle ha prov, men nej det var visst på onsdag hehe.. Jag sitter och lyssnar på en Melodifestivalen spellista på Spotyfi💕 Vad tycker ni om mello än sålänge? Själv tycker jag att kanske hälften av alla som har spelat var bra :/ Är jag den ända som gillar " Guld och gröna skogar" med 
Hasse Andersson haha? Jag tycker att det är en sjukt mysig och rolig låt, Hasse låter så glad! Jag skulle gärna ha honom som farfar eller morfar😂
Men jag har iaf pluggat lite idag, ska fortsätta imorgon.. Jag orkar inte mer nu så🔫 Jag ska börja göra lite tidsinställda inlägg så blir det lite bättre upd. :D Det var nog det som jag skulle säga. Har ni gjort något speciellt idag? Inte jag. Hadebääst❤️

  

Presentation


Välkommen till min blogg!
Här får du se hur livet är ur en 12:årings perspektiv❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards