blondabloggen

Alla inlägg den 1 mars 2015

Av Paulina💕 - 1 mars 2015 21:22

Kvällsuppdatering jaoo😏 Nejmen jag har söndagsångest-och tråkigt

så why not? Jag tänkte ta upp en sak: internetvänner .

Internetvänner är seriöst det bästa som finns. De är som irl vänner, bara det att 

dom bor på andra sidan Sverige.. (Iaf mina) vem vill lixom inte ha en vän som 

alltid finns där för en, som man kan kan prata om allt med, som man kan ringa

och prata i timmar, som man kan skriva med utan att få kramp i fingrarna,

en perfekt vän helt enkelt. Att hitta en internetfriendo är ganska lätt,

bara hitta något ni har gemensamt. T.ex jag var foooer (vet inte om jag är det nu)

och följde massa The Fooo fanpages på instagram. Jag frågade ägaren om hennes kik

och vi klickade direkt. Vi har varit vänner sen juni😘 Jag tycker alla borde ha en eller

flera internetvänner, det gör livet bäst❤️

Av Paulina💕 - 1 mars 2015 14:02

Hejhej! Paulina häär :)  jag har tänkt börja blogga nu, för 15:onde gången hehe..

Men det är bara det att jag aldrig har haft något att skriva om på min förra bloggaaaar😁

Men iallafall, detta är lite om mig: Jag är en (snart) 12 årig tjej som älskar att rita,fota,filma osv.

Jag älskar också djur (har 2katter) och att vara med kompisar ;) Jag gör nästan ingenting om dagarna

så jag tänkte att att blogga kanske kunde vara en bra idé💋 Min blogg kommer nog handla om lite allt

möjligt: Bilder,tags,ämnen som jag tar upp,mina åsikter,skönhet, hauls med mera!

det kommer vara från långa till korta texter så jag hoppas att ni kollar in ibland! Hare bäst❤️

Presentation


Välkommen till min blogg!
Här får du se hur livet är ur en 12:årings perspektiv❤️

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards